צפון מערב ירושלים אולטרה טרייל

אופיר ורדי 24/07/20

רבים אמרו לי – "אופיר, אל תעשה את זה". אני מכיר את הכללים, אולם לא הייתה לי ברירה ונאלצתי לעבור עליהם. אני לא רואה טעם להסתיר את זה ולכן אתוודה – רצתי היום את הריצה הרביעית בטרילוגיה של ירושלים. לא הייתה לי ברירה. מרגע שהמסלול צפון מערב ירושלים אולטרה טרייל נוצר, זה היה חזק ממני.

המסלול מכיל שני לופים ומתחיל מבית נקופה. הלופ הראשון עובר בקרית ענבים, הר הרוח, משם לשואבה עין ראפה וחזרה לאוטו. הלופ השני עולה בנחל כסלון, נחל חלילים, סיבוב קטן במצפה נפתוח, עוברים בכפר הנטוש ליפתא.

כאן הצ'ופר הגדול, טבילה מהירה בעין ליפתא – מעיין גדול ובו מלא תלמידי ישיבה עירומים לחלוטין! פשוט כך, בלי כל אזהרה מוקדמת. לא הייתה לי ברירה ונאלצתי גם אני להתפשט בשביל לטבול.

לאחר שעוברים את שכונת מוצא, מגיעים למחצבה ומשם לתל צובה. כמובן שטיפסתי עליו בשביל לראות מה קורה שם. לאחר מכן ממשיכים בסינגלים עד לסוף.

סה"כ כמעט 62 ק"מ עם יותר מ-2,100 מטר טיפוס, מסלול מרהיב עמוס בנופי ירושלים ומסלולים שלא הכרתי.

למסלול לחצו כאן

תמונות מהמסלול:

הרשמו לקבלת עדכונים
Loading

בכל פעם שיפורסם מאמר חדש באתר תקבלו מייל. המנויים מקבלים תכנים יחודיים שאינם מתפרסמים במקורות אחרים. אנחנו לא שולחים פרסומים או ספאם

תאור המסלולים וקובץ מסלול gpx הוא תיאורטי בלבד. חלק מהמסלולים כוללים קטעים מסכני חיים! היציאה למסלול היא באחריותכם בלבד! לפני יציאה למסלול יש לברר את תנאי מזג אוויר, שטחי אש, אישורי ואיסורי תנועה. רק חלק מהמסלולים נבדקו בפועל ויתכנו שינויים לאורך זמן.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן